February 3, 2010

Study Plan

oh mak aih

Gile banyak aku habeskan mase lately. Ni salah budak2 tu la ni yang asyik ajak aku keluar!!!! nasib baik best, kalau tak, aku mintak ganti rugi sorang2! hehehe Thanks to all of you guys, you guys made a lovely weekend!

Since sem baru ni bukak, aku belum start study serious2. Ade la bace2 mana2 yang ade, tapi memang tak lekat la. Baca semata2 nak cukup syarat. Bahase jepun pun Hiragana tak hafal lagi, hampehhhhh! Hari ni nak masuk Katakana pulak, haihh. Adhwa kate dia hafal Hiragana dalam mase 3 hari. Abbas kate dia buat dlm 3 hari. Aku? 3 minggu, baru A I U E O je....

Lately rase mcm dah kurus sket. Seluar jeans yang lame tak pakai, smlm pakai mcm longgar. Gile ape. Aku rase tips paling senang nak kurus senang je, jadi poor. Makin poor, makin kurang makan. Makin kurang makan + exercise mcm biasa, haaa. Kurus la ko. Sape ckp nak jadi kurus tadi? bak sini duit tu.

alamak dah kol 2. janji ngan Za nak decide ade meeting ke tak before 2. Haih, sape suruh letak aku jadi ketua. Not the best time at this moment okkk.

Jumpa Nurul tadi. Hai :-)

No comments:

Post a Comment

Write a reply